ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η Celestino σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία σας, εφόσον η αγορά που
πραγματοποιήσατε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας.
Η διαδικασία επιστροφής ολοκληρώνεται μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα και εφόσον αυτά πληρούν τους όρους & τις
προϋποθέσεις επιστροφής. Εφόσον αυτό συμβεί, η αξία των επιστρεφόμενων ειδών πιστώνεται άμεσα ως 'Πιστωτικό
Υπόλοιπο' στο λογαριασμό σας. Το ποσό αυτό είναι άμεσα διαθέσιμο για χρήση σε νέες παραγγελίες, ενώ μπορείτε να
αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων στο IBAN που θα μας υποδείξετε.
Πριν προβείτε στη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι πληρούνται οι παρακάτω απαραίτητες
προϋποθέσεις:
- Έχετε συμπεριλάβει τη συμπληρωμένη φόρμας επιστροφής μέσα στη συσκευασία. Με αυτόν τον τρόπο θα
μπορέσουμε να
ταυτοποιήσουμε την παραγγελία σας και να κατανοήσουμε τον λόγο επιστροφής, διεκπεραιώνοντας την άμεσα.
Αν έχετε χάσει τη φόρμα επιστροφής, μπορείτε να την εκτυπώσετε πατώντας εδώ ή
να επικοινωνήσετε με
την εξυπηρέτηση πελατών της Celestino, καλώντας στο +302122144444
- Η επιστροφή σας πραγματοποιείται εντός της καθορισμένης προθεσμίας:
- Online αγορά: έχετε 30 ημέρες από την ημερομηνία αποστολής της
παραγγελίας σας.
- Αγορές σε φυσικό κατάστημα: έχετε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
- Τα προϊόντα είναι συσκευασμένα σωστά, βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, διατηρούν όλες τις ετικέτες, και
δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode)
Θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών ή/και το δικαίωμα υπαναχώρησης στους Όρους &
Προϋποθέσεις.
Ειδικές συνθήκες επιστροφής:
Η επιστροφή δεν είναι δυνατή σε κάποια προϊόντα μας, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους. Συγκεκριμένα:
- Δεν επιστρέφονται:
- Τα προϊόντα με την κόκκινη σήμανση, για λόγους υγιεινής
- Τα προϊόντα που φέρουν σήμανση ‘δεν επιστρέφονται/αλλάζονται’
- Τα είδη προσωπικής περιποίησης
- Τα εσώρουχα αν έχουν αφαιρεθεί τα προστατευτικά αυτοκόλλητα
- Οποιοδήποτε προϊόν βρίσκεται σε ειδική συσκευασία η οποία έχει αλλοιωθεί ή ανοιχτεί (πχ σκουλαρίκια)
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις
περιπτώσεις στις οποίες:
- Σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε
- Υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν
Για να ασκήσετε το παραπάνω δικαίωμά σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +302122144444 και
[email protected]. Κατά την επικοινωνία μας, θα σας ζητηθεί να
περιγράψετε λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά
του, και ακολούθως θα λάβετε οδηγίες από εμάς για τις περαιτέρω ενέργειες. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με την
πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, σε άριστη κατάσταση και με τη συσκευασία και έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν,
προκειμένου να το εξετάσουμε.
Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση
(ανάλογα με την περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που
επιβεβαιώσαμε ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων το
καταβαλλόμενο ποσό θα καλύπτει, πέραν της συνολικής αξίας του προϊόντος και τα έξοδα αποστολής καθώς και το κόστος
για την επιστροφή του προϊόντος, και θα πιστώνεται στο ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι στον λογαριασμό σας. Επισημαίνετε
ότι διατηρείτε όλα τα δικαιώματα του αγοραστή που προσφέρονται από την ισχύουσα νομοθεσία.
ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
H Celestino παρέχει τους παρακάτω τρόπους επιστροφής με τρόπους Δωρεάν χρέωση για την Κύπρο.
Για τις επιστροφές που πραγματοποιούνται με τρόπους που δεν προβλέπονται από την πολιτική επιστροφών,
διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης παραλαβής της, ενώ σε περίπτωση αποδοχής της τα έξοδα βαραίνουν τον
αποστολέα. Η χρέωση αυτή θα παρακρατείται από το πιστωτικό ποσό που προκύπτει εκ της αξίας των
επιστρεφόμενων προϊόντων.
ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
ONLINE ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες.
Για τη χρήση της υπηρεσίας, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επισκεφθείτε την ενότητα 'Ο Λογαριασμός μου' και επιλέξτε
την ενότητα 'Νέα Επιστροφή'. Ακολουθώντας τις οδηγίες, μπορείτε να επιστρέψετε το σύνολο της παραγγελίας σας ή μέρος
αυτής, με τους παρακάτω τρόπους:
- Επιστροφή σε θυρίδα BOX NOW, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Συσκευάζετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, φροντίζοντας να συμπεριλάβετε την συμπληρωμένη
φόρμα επιστροφών μέσα στη συσκευασία.
- Στη συνέχεια θα λάβετε μήνυμα viber/ sms με τον κωδικό που θα πληκτρολογήσετε στο Box Now locker της
επιλογής σας για να αποκτήσετε πρόσβαση στη θυρίδα
- Τοποθετείτε τα συσκευασμένα προϊόντα προς επιστροφή στην θυρίδα που έχετε επιλέξει και την κλείνετε
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ KRONOS EXPRESS
Συσκευάζετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, φροντίζοντας να συμπεριλάβετε την συμπληρωμένη φόρμα
επιστροφών μέσα στη συσκευασία και επισκέπτεστε οποιοδήποτε κατάστημα Kronos Express για να τα
παραδώσετε, αναφέροντας πως αφορά επιστροφή προς Celestino.
Μπορείτε να δείτε τα καταστήματα Kronos Express, πατώντας εδώ.
ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Για αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε φυσικό κατάστημα, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας δωρεάν
σε οποιοδήποτε
κατάστημα Celestino, επιδεικνύοντας την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής.
Για αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε
φυσικό κατάστημα, η επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή ΜΟΝΟ στο κατάστημα που
πραγματοποιήθηκε η αγορά. Η αλλαγή
προϊόντων είναι εφικτή σε οποιοδήποτε κατάστημα της επιλογής σας.
Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο +302122144444 ή στο [email protected]